مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد؛

واریز 305 میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته اردیبهشت

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود 305 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم فروردین تا اول اردیبهشت 1402 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و گفت این مبلغ شامل سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 بوده و سود سال مالی 1402 نیز طبق روال به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
واریز 305 میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته اردیبهشت

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ حمیدرضا نجف‌پور کردی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب 1170 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند واریز شد، تصریح کرد: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی به حساب آن‌ها واریز شده است.

وی با اعلام اینکه این افراد همچنین شامل بازخرید‌ها، فوتی‌ها، ازکارافتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند، افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه در سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرس szf.satpay.ir ، واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

نجف‌پور با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه گفت: این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند. همچنین فرهنگیانی که عضو موسسه هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف 5 درصد حقوق و مزایا اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار