اطلاعیه شماره ۴ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص طرح ارزش مالکانه؛

فعال شدن سامانه مشاهده صورت‌وضعیت مالی و ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برای نخستین بار می‌توانند از طریق وب‌سایت این موسسه، وضعیت جریان واریزی‌های خود به این صندوق و همچنین صورت‌حساب ارزش مالکانه را با جزئیات کامل و شفاف مشاهده کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فعال شدن سامانه مشاهده صورت‌وضعیت مالی و ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ با راه‌اندازی سامانه صورت‌وضعیت مالی و ارزش مالکانه در وب‌سایت صندوق، اعضای شاغل و بازنشسته موسسه می‌توانند به صورت آنلاین، سهم خود از ارزش مالکانه موسسه و امتیازی که بر اساس آن ارزش مالکانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد را مشاهده کنند.

تاکید می‌شود که سهم ارزش مالکانه موسسه به شکل درصد سهم هر عضو از ارزش مالکانه موسسه محاسبه شده و به شکل امتیاز نمایش داده شده است بنابراین هیچگونه محاسبه ریالی صورت نگرفته است.

اعضای موسسه همچنین قادر به مشاهده فرمول محاسبه سهم خود از ارزش مالکانه موسسه بر اساس نرخ تورم ماهانه اعلامی از سوی بانک مرکزی از ابتدای تاسیس صندوق تاکنون خواهند بود.

علاوه بر فرهنگیان بازنشسته که طبق اساسنامه موسسه مشمول دریافت ارزش مالکانه پس از بازنشستگی خواهند بود، اعضای شاغل نیز همزمان به صورت‌وضعیت مالی و صورت‌وضعیت ارزش مالکانه خود دسترسی دارند.

این سامانه هم‌اکنون بر روی «سوپر اپلیکیشن فرهنگیان» به نشانی: https://szf.satpay.ir و «وب‌سایت موسسه» به آدرس https://www.szf.ir و یا به طور مستقیم به آدرس https://mb.szf.ir در دسترس اعضای موسسه قرار دارد.

آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان روز 31 اردیبهشت 1401 برگزار شد. به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه توصیه می‌شود جهت برخورداری از سهام ارزش مالکانه و تسریع در اجرای این طرح پس از دریافت کد بورسی، وارد سامانه صورت‌وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار