مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد:

برنامه‌‌ریزی اوقات فراغت تابستانی استان یزد متناسب با سلایق و نیاز دانش‌آموزان

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت اوقات فراغت برای دانش‌آموزان، از برنامه‌ریزی این مهم بر چهار محور اعتقادی، فرهنگی، هنری و ورزشی و در رشته‌ها و گرایش‌های متنوع متناسب با سلایق و نیاز دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌‌ریزی اوقات فراغت تابستانی استان یزد متناسب با سلایق و نیاز دانش‌آموزان

محمد کاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در آیین افتتاحیه اوقات فراغت تابستانی استان گفت: این دوره با هدف مهارت‌افزایی و گسترش سلامت و تندرستی و کسب توانمندی‌های مختلف در حوزه‌های درسی و غیردرسی جامعه برگزار می‌شود.

رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: از مهمترین جنبه های هنری و تربیتی این فعالیت ها می توان به آشنایی دانش آموزان با اصول و مفاهیم موجود در آن فعالیت‌ها، شناسایی و کشف استعدادهای نهفته دانش آموزان، تثبیت آموخته‌های دانش آموزان و عملی کردن آنها در موقعیت های اصیل و واقعی، افزایش بصیرت و آگاهی دانش آموزان، کمک به رشد و تعالی همه جانبه دانش آموزان، آماده کردن دانش آموزان برای شرکت فعال در زندگی اجتماعی جامعه ای که در آن زندگی می کنند، نام برد.

وی تأکید کرد: با توجه به الزام کلیه پایگاه های اوقات فراغت برای ثبت پایگاه و کلاس های خود در سامانه کشوری نورینو، دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه رشته مورد علاقه خود را انتخاب و در کلاس مورد نظر ثبت نام کنند.

گفتنی است این کلاس‌ها در ۷۵۰ مرکز، کانون، اردوگاه و مدارس در سطح استان، خدماتی به دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی با کمترین هزینه ارائه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار