مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم خبر داد

افتتاح مرکز «مشاوره رایگان خانواده‌های زندانیان قم»

قم(پانا)- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم از راه‌اندازی مرکز مشاوره رایگان خانواده‌های زندانیان با مشارکت سپاه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز «مشاوره رایگان خانواده‌های زندانیان قم»

سلمان پورمند، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این انجمن برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی زندانیان، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از زندانیان جزو دهک‌های پایین درآمدی جامعه هستند، انجام مشاوره تخصصی یکی از نیازهای اصلی آنها برای بازگشت به زندگی عادی و کاهش مشکلات آنها است.

وی افزود: در همین راستا انجمن تصمیم گرفت با مشارکت سپاه استان قم، اقدام به راه‌اندازی مرکز مشاوره برای خانواده زندانیان و آسیب‌دیدگان از اعتیاد نماید که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد و مرکز مشاوره رایگان انجمن حمایت از زندانیان قم با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم افتتاح شد.

پورمند گفت: در مراسم افتتاح این مرکز مشاوره، فرمانده سپاه قم با حجت‌الاسلام حسن غریب دادستان استان قم و رئیس هیئت مدیره انجمن دیدار کرد و ضمن بازدید از بخش مددکاری، در جریان خدمات انجمن به خانواده زندانیان قرار گرفت.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در پایان گفت: در این مراسم سردار موحد نیز حمایت همه جانبه این نهاد از انجمن را اعلام و همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده زندانیان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار