سرپرست جدید فرمانداری کلانشهر تبریز معرفی شد

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی در حکمی یونس فاتح را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید فرمانداری کلانشهر تبریز معرفی شد

عابدین خرم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تبریز از زحمات ۱۵ ماهه جعفری آذر فرماندار سابق این شهر تشکر کرد و گفت: در این مدت زحمات زیادی کشیدند ،همیشه در میدان بودند وباتوجه به اینکه خودشان از قشرمتوسط و پایین جامعه بودند، همیشه برای خدمت به مردم تمام تلاش خودشان رو کردند.

وی ، سرپرست جدیدفرمانداری تبریز را یک فرد جهادی و انقلابی عنوان کرد و افزود: آقای فاتح برای نظام هم هزینه داده و هم سرمایه گذاری کرده باتوجه سابقه‌های مدیرتی وی در عرصه‌های مختلف قطعا در شهر اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های خوبی در سال۱۴۰۲ به دست مردم و دولت در حال اتفاق افتادن است گفت:امروز با هماهنگی، وحدت، اتحاد، همدلی و با حضور مردم عزیز در صحنه‌های مختلف انقلاب و همه دستگاه‌های اجرایی وتلاش‌های هر۳ قوا دستاورد‌های خوبی در عرصه‌های مختلف درحال رخ دادن است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد در مراسم حضرت امام (ره) امید و ایمان را رمز موفقیت کشور عنوان کردند گفت:امید به این که کشور و انقلاب در حال رشد است و در حوزه دیپلماسی خارجی نیز بی نظیر‌ترین شرایط را امروز در منطقه و کشور داریم.

خرم ادامه داد:یک روزی بود ،همسایه‌ها ارتباط با ما را مشکل برای خودشان می‌دانستند، اما الان علاوه بر کشور‌های همسایه کشور‌های فرا منطقه‌ای هم ارتباط با ایران را برای خودشان افتخار می‌دانند.

وی به دستاورد مهم ایران در حوزه انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت:امروز انرژی هسته‌ای و دستاورد‌های علمی که از آن به وجود می‌آید، باعث اقتدار در کشور شده است.

وی به شرایط اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود:آن‌هایی که متعقد بودند که نمی‌شود کشور را با این شرایط اداره کرد، اما وحدت همدلی بین دولت و ملت با وجود دشمنی‌ها و با مدیریت مدیرانه مقام معظم رهبری باعث پیشرفت کشور شده است.

استاندار آذربایجان شرقی به استقبال بی نظیر مردم از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت:حضور ارزشمندمردم در استقبال از رئیس جمهور خادم و مردمی ایران اسلامی بی نظیر بود وسنگ تمام گذاشتند و هم از دولت حمایت کردند و هم مشکلاتشان را مطرح و خواستار حل آن‌ها شدند.

خرم ادادمه داد: بیش از ۱۰۰هزار مشکل در سامانه دولت ثبت و به آن‌ها جواب داده شد که در نوع خود بی نظیر است.

وی بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید با تمام توان در خدمت مردم باشند گفت:مدیر‌ی که به وظایف خودش عمل نکند طبق فرمایشیات رئیس جمهور محترم باید تغییر کند و در این زمینه هم با کسی تعارف نداریم.

وی همچنین به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ماه سال۱۴۰۲اشاره کرد و گفت:مردم این خطه همیشه در صحنه‌های مختلف نظام با حضور پرشور و دشمن شکنشان پیشتبان نظام و انقلاب بوده اند در انتخابات امسال هم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود:حضور مردم در صحنه انتخابات عامل ابرو حیثیت کشور شده وحضور باشکوه و پر معنای مردم انتخابات پیش رو برای نظام و مردم عامل حرکت به طرف قله‌های ترقی خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد دشمنان و بدخواهان نظام در حال برنامه ریزی برای کم رنگ جلوه دادن انتخابات هستند که قطعا با حضور شمام مردم فهیم و ولایتمدار استان در پای صندوق‌های رای نقشه هایشان نقش بر آب خواهد شد.

یونس فاتح که سرپرست جدید فرمانداری تبریز شد، مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، مدیرعاملی شرکت پسماند شهرداری تبریز، معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس و فرمانداری اسکو را در کارنامه خود دارد.

فاتح از چهره‌های مردمی و مقبول آذربایجان شرقی در حوزه‌های مدیریتی و فعالیت‌های جهادی محسوب می‌شود.

پیش از این علی جعفری آذر به عنوان فرماندار شهرستان تبریز فعالیت می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار