وزیر نیرو: 80 هزار میلیارد طرح در بخش آب، فاضلاب و انرژی آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

تبریز (پانا)- وزیر نیرو گفت: در حال حاضر تعداد 300 پروژه در بخش آب، فاضلاب و انرژی در آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری 80 هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که نیمی از اعتبارات مزبور تخصیص و هزینه شده و امیدواریم نصف این اعتبارات نیز در زمان مقرر تخصیص یابد.

کد مطلب: ۸۴۲۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر نیرو: 80 هزار میلیارد طرح در بخش آب، فاضلاب و انرژی آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

رضا اردکانیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت‌های آب منطقه‌ای و توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم جلب اعتماد مردم در استفاده از آب و انرژی، گفت: مدیریت همزمان عرضه و تقاضا از سیاست های مهم و اولویت دار این وزارتخانه و تلاش ما بر تعمیم این سیاست استوار است.

وی افزود: از آنجایی که همه فعالیت های وزارت نیرو زیر ذره بین آحاد مردم است، نقش این مجموعه در جلب اعتماد عمومی به نظام نیز مهم و موثر می باشد و بر همین مبنا باید تمام تلاش خود را برای رضایت مندی مشتریان خود انجام دهیم.

وی، دقت در انجام وظایف محوله و توجه به سلامت اداری، مالی و فنی را جزو اهداف مهم بخش های مختلف مدیریت های وزارت نیرو بیان و اضافه کرد: وزارت نیرو برای تحقق این اهداف به شدت نیازمند حمایت و پشتیبانی استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

اردکانیان، اصل مهم در انتخاب مدیران وزارت نیرو را شایسته گزینی بیان کرد و اظهار داشت: تمام مدیران این وزارتخانه با فرایند مشخصی برگزیده می شوند که البته تاخیری چند ماهه در این فرآیند به وجود آمد اما در هر حال هم اکنون اجرایی می شود.

وی باز شدن راه برای مدیران جوان را یکی از مزیت ها و برکات فرآیندی شدن انتخاب مدیران در وزارت نیرو بیان کرد و افزود: در حال حاضر نیروهای جوان موجود در این مجموعه به راحتی می توانند مسیر رشد و تعالی را طی کنند چون زمینه های آن فراهم شده است.

اردکانیان ، زشت و زیبای سطوح مختلف مدیریتی وزارت نیرو را متوجه خود دانست و با تاکید بر اینکه مسوولیت آن را بر عهده می گیرم، گفت: مهم نیست مدیری در بخش های وزارتخانه چه مدت بر سار کار بوده است و در صورتی که موارد خاصی مشاهده شود به وظیفه خود عمل خواهم کرد.

وی از نیروی انسانی به عنوان منبع عظیم تجدیدپذیر کشور در بخش های مختلف یاد کرد و ادامه داد: کشور در این حوزه بسیار غنی است اما در حوزه وقت که منبعی تجدید ناپذیر است باید دقت فراوانی داشته باشیم و در رفتارها و سیاست های خود به شکل مناسبی بهره وری کنیم.

وزیر نیرو از آذربایجان شرقی به لحاظ برخورداری از مدیران مجرب به عنوان استانی پیشرو و در عرصه های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی سرآمد سایر استان ها یاد کرد.

در این مراسم یوسف غفارزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی و اکبر فرج‌نیا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق این استان معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار