رقابت‌های تور تنیس کمتر از 14 سال آسیا؛ آیلین محمدیان‌فرد طلایی شد

تهران (پانا) - پرونده رقابت‌های تور تنیس آسیا با قهرمانی آیلین محمدیان‌فرد و نماینده هنگ‌کنگ‌‌ بسته شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های تور تنیس کمتر از 14 سال آسیا؛ آیلین محمدیان‌فرد طلایی شد

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس‌، آخرین روز مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال در زمین‌های تنیس مومن‌زاده اصفهان برگزار و تنیسورها در فینال بخش انفرادی برای کسب عناوین قهرمانی به مصاف حریفان خود رفتند. در بخش پسران، بارت از هنگ کنگ با نتیجه (‌۶-۲ ، ۲-۶ و ۱-۶‌) کیارش صادقی را برد و قهرمان شد. با این نتیجه صادقی در جایگاه دوم ایستاد و دانیال مشتاقی‌‌فر و آیریک عابدین‌زاده مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز آیلین محمدیان‌فرد با نتیجه (‌۶-۰ ، ۲-۶ و ۴-۶‌) آنوش روستایی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، روستایی دوم شد و سارینا اخوان و آیناز داوری جایگاه سومی را به خود اختصاص دادند. همچنین پیش از این و با انجام دیدار فینال دونفره تیم دانیال مشتاقی‌فر - کیارش صادقی با نتیجه ۷-۱۰ ، ۲-۶ و ۶-۳ مقابل تیم آیریک عابدین‌زاده و علی تقی‌زاده به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی شدند.

آیریک عابدین زاده - علی تقی‌زاده در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌‌های راستین اکبری - آریا شعبان‌نژاد و سام عطاران - آرین چهرازی مشترکا سوم شدند. در فینال بخش دونفره دختران نیز تیم سارینا اخوان - الینا فرمانبر با نتیجه (‌۵-۱۰ ، ۴-۶ و ۶-۱‌) مقابل تیم آیلین محمدیان فرد - رومینا رافعی به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کردند. زوج رافعی و محمدیان‌فرد نایب قهرنان شدند و تیم‌های موژان عابدلاتی - آنیل نظامی - آیناز داوری - الین فرمانبر مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
به این ترتیب این مسابقات که از ۲۷ خرداد ‌ در زمین‌های تنیس آکادمی مومن‌زاده آغاز شده بود با انجام دیدارهای پایانی و معرفی نفرات برتر و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید. سرداوری این مسابقات بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان بود و فرشید زیدی مدیریت این دوره را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار