معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

اردوهای درون مدرسه‌ای، محفلی برای مهارت‌آموزی و امیدآفرینی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح اردوهای درون مدرسه‌ای «شب‌مانی» در پایگاه‌های اوقات فراغت این استان خبر داد و گفت اردوهای درون مدرسه‌ای، محفلی برای مهارت‌آموزی و امیدآفرینی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای درون مدرسه‌ای، محفلی برای مهارت‌آموزی و امیدآفرینی است

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «یکی از طرح‌های موثر در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان که شادابی و نشاط همراه با تحرک و پویایی را در مدرسه ایجاد می‌کند، اجرای اردوهای درون مدرسه ای است که با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی همراه است.»

فتح الهی افزود: «برنامه های متعددی در این طرح قابل اجرا است، از جمله برنامه‌های ورزشی، بازی‌های مهارتی، گفتمان‌های بصیرتی، گعده های چیستی، آموزش مهارت های زندگی، آموزش رسانه، مباحثه کتاب‌های پویش هیسطوری، تماشای مستندات خوب، برپایی نماز جماعت و بحث های دینی، کمک های اولیه و مهارت‌های تشکیلاتی و . . . که همه موارد همت والای عوامل اجرایی پایگاه های تابستانی را می طلبد تا بتوانیم پیروز این نبرد شناختی باشیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: «مدارسی که برای اجرای این طرح به صورت داوطلبانه اقدام کنند معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل در همه جزئیات یاریگر آنها خواهد بود و نیز مدارسی که برنامه‌های خلاقانه انجام دهند، به طور ویژه تشویق خواهند شد.»

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار