معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم خبر داد:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان دبیرستان شاهد بهشت رباط‌کریم در المپیاد دادرس شهرستان‌های تهران

رباط کریم (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم از منتخب استانی شدن دانش‌آموزان دبیرستان شاهد بهشت این منطقه ‌و راهیابی به مرحله کشوری در المپیاد استانی طرح دادرس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان دبیرستان شاهد بهشت رباط‌کریم در المپیاد دادرس شهرستان‌های تهران

میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم به پانا اظهار کرد: یازدهمین دوره المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر استان تهران با حضور اعضای منتخب دانش آموزی، جمعیت هلال احمر شهرستان های استان تهران، دانش آموزان و مربیان برگزار شد.

وی افزود: این المپیاد طی دو روز، از ۳۰ الی ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲، در دو گروه پسران و دختران و به میزبانی مجتمع امدادی آموزشی، ورزشی و فرهنگی هلال احمر شهرستان شهریار برگزار شد.

لطیفیان بیان کرد: طرح دانش آموزان آماده در روزهای سخت که به عنوان "دادرس" شناخته شده است، تفاهم‌نامه‌ای است بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش، که در مرحله نخست مسابقات، بین دانش آموزان مدارس شهرستان‌های سطح استان برگزار و منتخبان شعب به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و پس از این مرحله نیز عازم مرحله کشوری خواهند شد.

وی تصریح کرد: تأثیر اجرای اینگونه از طرح‌ها در ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان، با هدف افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در روز‌های سخت برگزار می‌شود. باتوجه به رسالت آموزشی مدارس، انتقال مطالب آموزشی از طریق دانش آموزان به بستر خانواده راحت‌تر انجام می‌پذیرد، در این طرح آموزش‌هایی اعم از حمل مصدوم، خروج اضطراری، پناه گیری ایمن، پانسمان، بانداژ، ارزیابی، سی پی آر و اطفاء حریق به دانش آموزان ارائه می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم بیان کرد: در این رقابت دانش آموزان دبیرستان شاهد بهشت رباط کریم موفق به کسب مقام اول استانی و راهیابی به مرحله کشوری در المپیاد استانی طرح دادرس شدند. برای دختران با انگیزه و فعال شاهد بهشت آرزوی موفقیت در مرحله کشوری دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار