رقابت بیش از 300 معلم در ‌مسابقات قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از پخش زنده هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز از شبکه قرآن و رادیو قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 300 معلم در ‌مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، گفت: این دوره از مسابقات از چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا امروز یکم تیرماه در جوار حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان، بیش از ۳٠٠ معلم در پنج رشته با یکدیگر رقابت دارند.

باقری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رقابت شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در دو گروه مردان و بانوان هستیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مجموع آمار شرکت‌کنندگان در مراحل منطقه و استان حدود ۱۱٠ هزار نفر است که از این تعداد از هر استان پنج خواهر و پنج برادر انتخاب شدند،۳۲٠ معلم در مرحله مقدماتی و۱۵٠ نفر برتر نیز در بخش پایانی مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که صبح چهارشنبه رشته‌های حفظ و قرائت برگزار شد، افزود: مسابقات آقایان در دارالقرآن حرم مطهر و بخش خواهران در رواق حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار