مراسم ازدواج زوجین فرهنگی برای اولین بار در کشور توسط آموزش و پرورش گلستان برگزار شد

گلستان(پانا)-برگزاری مراسم ازدواج میان زوجین فرهنگی برای اولین بار در ایران توسط آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ازدواج زوجین فرهنگی برای اولین بار در کشور توسط آموزش و پرورش گلستان برگزار شد

صبح امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج تعدادی از زوج هایفرهنگی استان با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهر گرگان، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش،غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

سید رضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن عرض تبریک پیوند میان زوجین فرهنگی و خیرمقدم ویژه خدمت آیت الله نورمفیدی،نماینده ولی فقیه استان گلستان بیان کرد:این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ازدواج میان جوانان برگزار شد .برای اولین بار در کشور و استان گلستان توفیق برگزاری ازدواج میان زوجین فرهنگی را داریم و بسیار خرسندیم که خطبه ی عقد این عزیزان در میان جمع با صفای شما همکاران فرهنگی جاری میشود.

وی اضافه کرد:در سال ۱۴۰۱،تعداد بسیاری از همکاران فرهنگی در استان گلستان در امر ازدواج شرکت کردند و تشکیل خانواده دادند اما این مراسم مختص زوجینی بود که هر دو نفر آنها فرهنگی بودند.

سید رضا نظری ازدواج را امری مهم دانست و اظهار کرد:برگزاری چنین مراسم هایی در سنوات آینده،در دستور کار آموزش و پرورش استان گلستان قرار گرفته است.امید داریم تشکیل خانواده از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در استان جلوگیری کند. ازدواج آسان ازدواجی است که پایه های آن بر ساده زیستی ودوری از تجملات بنا شده است و این خود به تنهایی مسئولیت بسیار بزرگی است که هر فردی می بایست با درک صحیح و فهم درست از این پیوند مقدس آسمانیاین مهم را بپذیرد.

اجرای گروه سرود دانش آموزی آوای رضوان، اجرای موسیقی توسط آرشام مافندابی ستاره خوانندگی نوجوان استان، استندآپ کمدین علی قریب، اجرای گروه دف ورقص و آواز محلی و سنتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار