همایش روز ملی بسیج اساتید در قم برگزار شد

قم(پانا)- همایش روز ملی بسیج اساتید امروز همزمان با سراسر کشور در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش روز ملی بسیج اساتید در قم برگزار شد

همایش روز ملی بسیج اساتید و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران امروز همزمان با سراسر کشور در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در ابتدای این همایش، آیت‌الله «محمود رجبی» رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار کرد: همه ما مدیون نهاد مقدس بسیج هستیم و دراین ‌بین بسیج اساتید‌ با توجه به نقش‌آفرینی خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند..
وی اضافه کرد: همه‌کسانی که عضو بسیج اساتید هستند باید بدانند که خداوند لطف و نعمت بزرگی به آن‌ها عطا کرده و در راستای استفاده بهینه از این فرصت طلایی استفاده کرده و قدردان این لطف الهی باشند‌.
سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز با بیان این نکته که اساتید‌ بسیجی نقش و تأثیر بسیار در باز کردن گره‌های ذهنی دانشجویان و نسل جوان دارند، گفت: دانشگاه‌ها در فتنه اخیر در آماج حمله دشمنان قرار داشتند و اگر دانشجویان بیدار باشند جامعه پویاتر شده و روبه‌جلو حرکت می کند.
در این همایش از خانواده مرحوم لطفعلی لطیفی پاکده بعنوان استاد فقید بسیجی، محمدعلی برزگر استاد منتخب بازنشسته، حمیدرضا آرامی استاد منتخب شاغل، بتول علیزاده ماهانی بعنوان کانون برتر، علی رستمی یسار معاونت برتر و احمد فقیهی رییس هیات عالی اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه‌های استان تجلیل شد.
در ادامه از مجتبی سپهرنیا از دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش طرح پژوهشی و فناورانه، غلامرضا نجفی از دانشگاه آزاد در بخش کسب و کار نوآور و کارآفرین، روح‌الله پور عابدین استاد دانشگاه معارف اسلامی در بخش برگزاری نشست،کارگاه، سمینار، عباس شعبانی استاد دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کتاب، روح‌الله عبداللهی استاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در بخش مقاله و محمدرضا یوسفی از دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان دبیر جشنواره شهید چمران، بعنوان اساتید برگزیده در جشنواره علمی شهید چمران و شماری دیگر از اساتید بسیجی دانشگاه های قم تقدیر به عمل آمد.
در همایش فوق، جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها از جمله هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان قم نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار