برتری ایران در سرویس و دفاع مقابل آلمان

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برتری ایران در سرویس و دفاع مقابل آلمان

در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ والیبال، ایران در روتردام هلند با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهد شد. ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در نخستین دیدار به مصاف آلمان رفت و در یک بازی برتر به پیروزی ۳-۰ رسید. ملی پوشان در اولین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۶ آلمان را شکست دادند.

در بخش حمله، آلمان تیم برتر میدان بود و توانست ۴۰ امتیاز به دست بیاورد. ایران در این بخش تنها به کسب ۳۶ امتیاز بسنده کرد.

در دفاع روی تور، ملی‌پوشان والیبال ایران تیم برتر میدان بودند به طوری که ۱۲ امتیاز از دفاع کسب کردند. آلمان در دفاع روی تور حرفی برای گفتن نداشت و تنها ۳ امتیاز در این آیتم به دست آورد.

در امتیاز مستقیم سرویس، بلند قامتان ایران عملکرد خوبی داشتند و توانستند ۶ امتیاز کسب کنند. آلمان در بخش سرویس تنها ۲ امتیاز به دست آورد تا بازهم ملی پوشان والیبال ایران در این آیتم از آلمان‌ها بهتر باشند.

تیم آلمان در این بازی پر اشتباه ظاهر شد به طوری که ملی پوشان والیبال ایران ۲۲ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. در طرف مقابل، آلمان ۱۸ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد.

ملی پوشان با این پیروزی، اولین برد را در هفته دوم جشن گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار