معاون سوادآموزی البرز:

502 نفر از افراد بازمانده از تحصیل با شرکت در دوره‌های سوادآموزی به چرخه آموزش بازگشتند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیه گفت افراد بازمانده از تحصیل معرفی شده از سوی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به صورت مستمر در سوادآموزی استان مورد پالایش قرار می‌گیرند تا افرادی که شرایط سنی حضور در مدارس عادی را ندارند از طریق ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی به چرخه آموزش رسمی کشور بازگردند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
502 نفر از افراد بازمانده از تحصیل با شرکت در دوره‌های سوادآموزی به چرخه آموزش بازگشتند

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه انسداد مبادی بی‌سوادی مهمترین اقدام در ریشه کنی بی سوادی است، افزود: افراد ثبت نام شده در دوره های سوادآموزی در صورت کسب موفقیت در آزمون های پایانی و داشتن شرایط سنی می توانند در مدارس عادی ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

وی شناسایی و جذب حداکثری افراد بازمانده از تحصیل را جزو مهمترین اولویت های کاری قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر دانست و تصریح کرد: بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

معاون سوادآموزی استان در پایان اظهار کرد: ۵۰۲ نفر بازمانده از تحصیل در سال گذشته شناسایی و جذب کلاس های سوادآموزی شده اند که از این تعداد ۳۹۱ نفر در دوره سوادآموزی ، ۱۰۸ نفر در دوره انتقال و ۳ نفر در دوره تحکیم در حال آموزش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار