با حضور مسئولان آموزش و پرورش انجام شد:

اختتامیه طرح بوم در آموزشگاه حضرت زهرا (س) روستای وادان دماوند

دماوند (پانا) - طرح بوم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و با رونمایی از ۲۸۰ اثر دانش‌آموزی در آموزشگاه حضرت زهرا (س) روستای وادان از توابع شهرستان دماوند، پایان یافت.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه طرح بوم در آموزشگاه حضرت زهرا (س) روستای وادان دماوند

اختتامیه اجرای طرح بوم یا مدرسه ویژه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در آموزشگاه حضرت زهرا (س) روستای وادان شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم، لیلا علی‌پور نماینده معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، حسن کورانی رئیس اداره آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، یاسر مقصودی معاون آموزشی و راحله مشایخ کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش دماوند، نجمه حب‌عسگری مدیر و کادر اجرایی آموزشگاه حضرت زهرا (س)، دهیار و عضو شورای اسلامی روستای وادان حضور داشتند.

مدیر مدرسه حضرت زهرا (س) روستای وادان گفت: بوم یا برنامه ویژه مدرسه یعنی اینکه مدیریت مدرسه، شورای مدرسه و معلمان مدرسه اجازه دارند و می‌توانند برای زمان معینی از آموزش رسمی مدرسه، خودشان موضوع، محتوا، ارائه دهنده و معلم انتخاب کنند همچنین مواد آموزشی تولید کنند، آموزش دهند، ارزشیابی کنند، کارنامه ارائه دهند و به طور کامل یک برنامه درسی را طراحی و اجرا کنند.

نجمه حب عسگری افزود: طرح ویژه مدرسه با اهداف پاسخ‌گویی به نیازهای منطقه‌ای و محلی، تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری با بهره‌گیری از فضا و امکانات آموزش داخل و خارج مدرسه و نیز ارتقای جایگاه مدرسه در اذهان عمومی در مدرسه روستای وادان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، ۲۸۰ اثر صنایع‌دستی از دانش‌آموزان رونمایی شد که هر یک از آثار، حاصل آموزش‌ مهارت‌هایی است که آنان تعلیم دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار