مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان خلیل آباد:

کانون مهمترین مکان فعالیت در ساحت های نظام تعلیم و تربیت است

خلیل آباد (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان شهرستان خلیل آباد گفت کانون مهم‌ترین مکان فعالیت دانش‌آموزان در تمامی ساحت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون مهمترین مکان فعالیت در ساحت های نظام تعلیم و تربیت است

امید عرب، مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان در گفت و گو با پانا گفت: «هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان در کانون، استفاده بهینه از زمان در ایام تابستان،مهارت آموزی و ایجاد نشاط است.»

عرب گفت: «ما برنامه ریزی لازم را برای برگزاری 32 کلاس انجام دادیم و در صورت استقبال دانش آموزان از کلاس ها، آمادگی ایجاد 32 کلاس در مجموعه کانون فرهنگی تربیتی سلمان را داریم. به دلیل استقبال زیاد مهلت ثبت نام افزایش یافته است.»

وی در خصوص امتیازات اعضای کانون گفت: «اعضای شرکت کننده در کلاس ها، علاوه بر اینکه از محیطی امن و بانشاط بهره‌مند می‌شوند در پایان دوره، گواهینامه شرکت در کلاس های آموزشی را دریافت می‌کنند. همچنین کارت عضویت در انجمن های کانون فرهنگی تربیتی سلمان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.»

وی ادامه داد: «دانش آموزان فعال کانون که مشارکت خوبی در کلاس ها داشته باشند از مزایای اردو، اکران فیلم و... نیز برخوردار خواهند شد.»

وی در رابطه با رابطه کانون با مدارس گفت: «رابطه کانون با مدارس رابطه بسیار خوب و مطلوبی است، ما طی دو سال گذشته ارتباط خوبی با مدارس، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی برقرار کردیم و ثمره این ارتباط خوب و مؤثر و سازنده، مشارکت دانش آموزان در مجموعه کانون است.»

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار