مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کاشمر

کاشمر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با حضور فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی و دیگر مسئولین کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کاشمر

سردار" محمدکاظم تقوی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر که در محل ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام جواد(ع) گفت: اگر کمی به دهه های 70 و 80 و اوج شرارت اشرار در این شهرستان برگردیم بهتر مجاهدت جان برکفان فراجا را لمس خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: روزی که ارتفاعات و ییلاقات شهرستان متأثر از فعالیت اشرار بود، ده ها شهید با نثار و هدیه خون خودشان توانستند امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان بیاورند و تقدیم 34 شهید انتظامی در این شهرستان گویای این واقعیت است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: جنگ ترکیبی سال گذشته آزمون بسیار سختی بود برای همه ما، خدا را شکر که امروز در نیروی انتظامی این شهرستان با مدیریت خوب و تلاش کارکنان انتظامی و با حمایت و همدلی اعضای شورای تأمین و بسیج، دشمن به اهداف شوم و پلید خود نرسید، مأموریتی که بیش از 4 ماه بطور شبانه روزی همه ما را درگیر کرد موضوعی که قبلاً سابقه ای با این حجم سراغ نداریم و نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: امروز در مسأله حجاب همان طور که حضرت آقا فرمودند؛ که در مقابل برنامه دشمن باید با برنامه کار و آن را خنثی کرد، قطعا می طلبد که ما در این زمینه هوشیار، بیدار و مراقب باشیم.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و اعضای وابسته فراجا برگزار شد، ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از تلاش های سرهنگ حسین احمدی که به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور انتخاب شده بود تقدیر و طی حکمی سرهنگ حسن مشهدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کاشمر منصوب شد.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا عربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار