انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

تهران(پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران انتظامی شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و خاش با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مرکز استان از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در سطح استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: در ادامه تعقیب و مراقبت نامحسوس اعضای این باند و رصد لحظه‌ای تحرکات متهمان، ماموران پلیس موفق شدند خودروهای قاچاقچیان را در محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در نهایت طی ۲ عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل و در واکنش سریع ماموران انتظامی، خودروهای حامل سلاح توقیف و یک نفر از قاچاقچیان دستگیر می‌شود.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۴۸ قبضه سلاح کلت جنگی به همراه ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ مربوطه که به شیوه ماهرانه‌ای داخل خودروها جاسازی شده بود کشف می‌شود.

سردار جلیلیان گفت: با توجه به شناسایی دیگر اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار