معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

جشنواره نوجوان سالم یکی از تاثیرگذارترین محورهای آگاهی‌بخشی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد جشنواره نوجوان سالم از تاثیرگذارترین محورهای آگاهی‌بخشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم یکی از تاثیرگذارترین محورهای آگاهی‌بخشی است

همزمان با سراسر کشور، اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، تجارب تربیتی الگوهای برتر تدریس و سبک زندگی صبح یکشنبه با حضور علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش البرز، سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی جمعی از دبیران و دانش آموزان منتخب در کانون استانی شهید فهمیده برگزار شد.

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم ضمن قدردانی از حضور فعال دبیران و دانش آموزان، این جشنواره را یکی از تاثیرگذارترین محورهای آگاهی‌بخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مختص نوجوانان دانست و خواستار توجه بیشتری نسبت به آن شد.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم هرساله با محوریت آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مختص نوجوانان با همکاری مشترک سازمان آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

فتح الهی اضافه کرد: جشنواره نوجوان سالم به همت خود دانش آموزان و با استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در رشته های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود و با استفاده از زبان هنر، دانش آموزان را به سمت زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر سوق می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه بیان کرد: در استان البرز حدود ۸۰۰۰ همکار فرهنگی و دانش آموز آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند که پس از داوری، منتخبین امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها موجب ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ارتقای بهداشت روان شده و پیشگیری از گرایش به دخانیات، مصرف مواد مخدر، خشونت و بزهکاری را به دنبال دارد.

همچنین در ادامه تقدیر از دبیران و دانش آموزان منتخب جشنواره نوجوان سالم و تجارب تربیتی الگوهای برتر تدریس به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار