مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد:

جشنواره‌های مرتبط با دفاع مقدس با راهبرد امیدآفرینی برگزار می‌شود

اراک (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد جشنواره‌های مرتبط با دفاع مقدس با راهبرد امیدآفرینی برگزار می‌شود تا به وسیله برنامه‌های دفاع مقدس، پیام «ما می‌توانیم» را به نسل جوان منتقل کند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌های مرتبط با دفاع مقدس با راهبرد امیدآفرینی برگزار می‌شود

سرهنگ غلامرضا کریمی در آیین اختتامیه جشنواره عکس قاب سرخ ویژه استقبال باشکوه مردم از کاروان شهدا اظهار کرد: هنر در دفاع مقدس باید این فرهنگ ارزشی و نجات بخش را به فرهنگ و ادبیات حاکم در کشور تبدیل کند و پیش‌بینی جشنواره‌های مختلف هنری، رسانه‌ای و مجازی در حوزه دفاع مقدس در این راستا است.

وی افزود: فرمان جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس باید با ابزار هنر و استفاده مبتکرانه از قالب های هنری محقق شود و جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید از دیگر راهبردهای مهم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظرفیت هنر یکی از تاثیرگذارترین روش‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است و یکی از راهبردهای مهم فعالیت های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم کنگره تولید قالب های هنری اعم از عکس، فیلم، سریال و مستند است.

کریمی ادامه: جشنواره‌های مرتبط با دفاع مقدس با راهبرد امیدآفرینی برای نسل جدید برگزار می شوند و این برنامه‌ها باید پیام‌های فرهنگ دفاع مقدس که ولایت مداری، ایثار، ازخودگذشتگی، وحدت، ما می‌توانیم و اعتماد به جوانان است را به جامعه منتقل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار