نبود معاینات پزشکی جانِ جوان دیگری را گرفت

تهران (پانا) - بعد از فوت بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر در جریان رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور، این بار یک بازیکن جوان دیگر در بوشهر دار فانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نبود معاینات پزشکی جانِ جوان دیگری را گرفت

ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده‌های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

آخرین پیراهنی که این بازیکن برتن کرد، پیراهن تیم امید شاهین بوشهر بود. او در یک بازی دورهمی متاسفانه دچار حمله قلبی شد. بعد از این حادثه تلخ دوستان ابوالفضل به سرعت او را به بیمارستان انتقال دادند اما در بیمارستان تلاش پزشکان موثر واقع نشد و این بازیکن جوان و خوش‌آتیه که می‌توانست به یکی از ستاره‌های فوتبال بوشهر تبدیل شود، دار فانی را وداع گفت.

امید که بعد از این حادثه تلخ از این پس بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان و امیدها که در لیگ‌های استانی به میدان می‌روند، پیش از حضور در مسابقات مورد معاینات دقیق پزشکی قرار گیرند تا اگر خدای ناکرده دچار مشکل قلبی هستند، متوجه این موضوع مهم شوند و به مداوای خود بپردازند. به تازگی و بعد از اتفاق تلخی که در بابلسر و برای بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر رخ داد، در تهران فدراسیون فوتبال به کمک ایفمارک در تلاش است از ۱۰هزار بازیکن در رده‌های سنی مختلف آزمایشات مهم پزشکی بگیرد و متوجه میزان سلامتی آن‌ها در آیتم‌های مختلف شود و برای آن‌ها پرونده پزشکی تشکیل دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار