دوره آموزشی خبرنگاری با حضور  دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا ذر اصفهان برگزار شد/فیلم

اصفهان(پانا) - دوره آموزشی خبرنگاری شامل خبرنویسی، سبک‌های خبری، گزارش نویسی با حضور  دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی خبرنگاری  با حضور  دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا ذر اصفهان برگزار شد/فیلم

دوره آموزشی خبرنگاری شامل خبرنویسی ، سبک های خبری، گزارش نویسی با حضور دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد.

مدرس خبرنگاری در گفت وگو با پانا گفت: همانطور که مستحضر هستید در دنیا و عصر اطلاعات و داده ها قرار داریم و با پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی و فضای مجازی احاطه شده ایم. امروزه نوجوانان حتی از سنین کودکی با گوشی های هوشمند و فضای اینترنتی آشنا می شوند اما آنچه که به عنوان خون و جریان و مواد تغذیه ای پلتفرم های شبکه های اجتماعی ، سایت های خبری و آنچه که در فضای اینترنت به عنوان اطلاعات رد و بدل می شود و مطرح است تولید محتوا است.

سید امیر حسین ابطحی ادامه داد: امروزه نوجوان های ما بعنوان پیش قراولان عرصه آینده ساز کشور که باید به فکر ترسیم سرنوشت خود باشند و حتی تعیین شغل، باید این را بدانند که کسب مهارت خبرنویسی، کسب مهارت تولید محتوا در فضای مجازی ، بعنوان یک مهارت اصلی شمرده می شود و در واقع در کنار سواد خواندن و نوشتن، سواد رسانه ای و سواد تولید محتوا در فضای مجازی امروزه مطرح است‌. بنابراین ، این اهمیت ما را بر آن داشت که بتوانیم برای سنین نوجوان و خاصه نوجوان های فعالی که مایلند در خبرگزاری وزین دانش آموزی پانا ، در کنار تحصیل فعالیت کنند و کسب تجربه مهارت خبرنویسی کنند ، دوره آموزشی را طراحی کردیم که سرفصل های مختلفی مانند خبر و خبر نویسی ، مصاحبه خبری ، گزارش خبری و عکاسی با موبایل دارد.

دانش آموز خبرنگاران:ستایش صالح پور ،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار