مدارس برگزیده استانی طرح مدام در بوشهر معرفی شدند

بوشهر (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر از انتخاب و معرفی ۷ مدرسه برگزیده مرحله استانی طرح مدام خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس برگزیده استانی طرح مدام در بوشهر معرفی شدند

علی‌اکبر بازیار در گفت وگو با پانا اظهار کرد: در طرح مدام، دانش‌آموزان در یک روز، اداره همه مسئولیت‌های اجرایی و آموزشی مدرسه را بر عهده می‌گیرند.

وی با اشاره به مشارکت ۵۰ مدرسه متوسطه اول در این طرح گفت: هیات داوران پس از بررسی مستندات ارسالی، دبیرستان شاهد حضرت معصومه (س) شهرستان دشتی و دبیرستان شاهد سهام خیام شهرستان بوشهر به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول و دوم و دبیرستان‌های عفت و پروین اعتصامی منطقه کاکی را به عنوان رتبه سوم مشترک معرفی کرد.

بازیار خاطرنشان کرد: رتبه چهارم این طرح به دبیرستان معلم منطقه دلوار و رتبه پنجم مشترک به دبیرستان‌های جوادالائمه و قدس شهرستان بوشهر رسید.

وی خاطرنشان کرد: طرح مدام با هدف شناسایی و هدایت استعدادها و توانمندی دانش آموزان و جلب مشارکت آنان در اداره امور مدرسه، در ۲ مرحله در مدارس دوره اول متوسطه برگزار شد.

بازیار عنوان کرد: هویت یابی، توجه به تربیت تمام ساحتی با وجود تفاوت‌های فردی، کمک به فرآیند هدایت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان، ایجاد نشاط، پویایی و تحرک در مدرسه و ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی از دیگر اهداف اجرای این طرح ریشه‌ای در مدارس دوره اول متوسطه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار