استاندار بوشهر: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان با جدیت ادامه پیدا می‌کند

بوشهر (پانا) - ‌استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان، گفت: با همکاری اداره کل امور روستایی و آموزش و پرورش استان، طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۸۲۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان با جدیت ادامه پیدا می‌کند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تجهیز مدارس روستایی در استان اظهار داشت: آموزش و پرورش با تعامل و همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان ها برای تامین اعتبار مورد نیاز تجهیز مدارس روستایی ضمن شناسایی نیازمندیها، اقدام کنند.
وی در ارتباط با طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان بوشهر تصریح کرد: از موجودی اعتباری که برای این طرح در حساب اداره کل روستایی قرار دارد برای ادامه طرح استفاده شود و مابقی اعتبار مورد نیاز هم از مسیر قانونی دنبال شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: بهترین کار این است که اعتبار لازم به شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اختصاص یابد و به گونه ای اقدام شود که تبعات حقوقی نداشته باشد.
گراوند ادامه داد: برای کمک به طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان کمک های شهرداری و دهیاری‌ها به حساب شورای آموزش و پرورش هر شهرستان واریز شده تا صرف همان شهرستان شود.
استاندار بوشهر گفت: قرار بود در این طرح به کیفیت بخشی آموزش و پرورش کمک شود اما فقط به کنکور توجه شده لذا آموزش و پرورش در مورد کیفیت بخشی به آموزش پایه و تقویت علمی دانش آموزان اقدام کند.
وی در ارتباط با مشکلات نیروی انسانی در آموزش و پرورش اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش هر شهرستان پیشنهادات خود در مورد توزیع نیروی انسانی در مدارس به ویژه مدارس روستا مرکزی ارائه کنند.
استاندار بوشهر در مورد مدارس زیر نرم جمعیتی هم گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستانها وضعیت مدارس زیرنرم را با توجه به شرایط هر شهرستان تعیین تکلیف کنند و فضایی را برای مدارس روستا محور آماده کنند.
گراوند بر استفاده از ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای و علمی کاربردی برای کمک به آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: این مراکز مکلفند با وجود ظرفیت های مختلفی که دارند همکاری کامل با آموزش و پرورش داشته باشند.
وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در استان برای اجرای بهتر طرح اوقات فراغت، نهایت همکاری با آموزش و پرورش داشته باشند و در ستاد اوقات فراغت همه ادارات همراهی کنند.
استاندار بوشهر بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و همچنین فرمانداران هم از تمام ظرفیت های قانونی و کمیته برنامه ریزی شهرستانها برای کمک به طرح اوقات فراغت در آموزش و پرورش استفاده کنند.
گراوند گفت: سیاست کلی ما در استان این است که پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم و پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند هم در اولویت قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار