مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عنوان کرد:

حمایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از فناوری‌ها و مشاغل دانش‌بنیان

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت این صندوق برنامه‌هایی را برای حمایت از فناوری‌ها و مشاغل دانش‌بنیان در راستای محرومیت‌زدایی در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از فناوری‌ها و مشاغل دانش‌بنیان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در بازدید از نمایشگاه محصولات و فناوری‌های دانش‌بنیان (آبادیران)، گفت: امسال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: سهم کنونی صندوق امداد ولایت در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی برای سال جاری در حال حاضر ۵۰۰ میلیون ریال است که در صدد افزایش این سقف هستیم.

وی افزود: برنامه‌های خوبی برای حمایت از فناوری‌های دانش‌بنیان در جهت اشتغال‌آفرینی و محرومیت‌زدایی داریم و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سهم خود در حوزه خودکفایی وظایفی را تعریف کرده است و برای ایفای این نقش، با تمام توان وارد میدان شده است.

عاشوری تاکیدکرد: درخواست افزایش سقف تسهیلات تا مبلغ ۳ میلیارد ریال را به بانک مرکزی تقدیم کرده‌ایم و امیدواریم این سقف مورد پذیرش بانک مرکزی قرار گیرد.

وی تسهیل دریافت تسهیلات، هدفمندسازی و همچنین رفع موانع معمول بانکی را از سیاست‌های صندوق در حمایت از دانش‌بنیان‌ها دانست و افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهد که گامی مهم برای عزت‌بخشی به اقشار آسیب‌پذیر و تسریع در روند حمایتی است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه بسترهای نرم‌افزاری و غیرحضوری خدمات در صندوق مهیا شده است، افزود: خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی، درخواست کارت و پروژه جدید امسال که در حال برنامه ریزی است، بحث درخواست، پرداخت و ارائه تضامین بانکی است که امیدواریم تا پیش از پایان سال راه‌اندازی و عملیاتی شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار