مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک اراک عنوان کرد:

برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات‌فراغت دانش‌آموزان و کشف استعداد‌های آنان

اراک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک عنوان کرد ناحیه یک ۵۸ هزار دانش‌آموز دارد و در آموزش و پرورش ناحیه یک برنامه‌ریزی‌های متعددی در زمینه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و کشف استعدادهای آنان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات‌فراغت دانش‌آموزان و کشف استعداد‌های آنان

حسین مولوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده یک با اشاره به اینکه ناحیه یک دارای ۵۸ هزار دانش‌آموز است، اظهار کرد: برخی از دانش‌آموزان در معرض تهدید و آسیب هستند و برنامه‌ریزی برای کنترل، هدایت، آموزش، تربیت و ورزش دانش‌آموزان از جمله امور مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: در آموزش و پرورش ناحیه یک برنامه‌ریزی‌های متعددی در زمینه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و کشف استعدادهای آنان انجام شده است.

سرهنگ محمدرضا عسگری، جانشین سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره ایجاد تحول و امیدآفرینی در عرصه‌های مختلف و لزوم تربیت نیرو در تراز انقلاب و توجه به تکالیف دینی و آموزشی و انقلابی دانش‌آموزان عنوان کرد: دشمن برای براندازی انقلاب تلاش می‌کند و در مقابل ما باید به فضای مجازی و تولید محتوا خوب توجه لازم را داشته باشیم تا دانش‌آموزان ما از حقایق باخبر باشند.

وی افزود: مسائل مهمی وجود دارد که باید به آن پرداخت و استفاده از ظرفیت‌ها و شناخت نقاط قوت و قرار دادن خانواده‌ها در مسیر رشد وتعالی، با توجه به تحولات منطقه و برنده شدن جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های جامعه جهانی از جمله امور مهم به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار