وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دبیری ازهفته آینده و اعلام نتایج آزمون آموزگاری به‌زودی

مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام دانش‌آموزان، اجازه دریافت هیچ وجهی خارج از دستورالعمل‌های قانونی را ندارند/ شعار «مدرسه تعطیل نیست» را در تابستان امسال دنبال می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام آزمون برای استخدام ۲۲ هزار دبیر در مردادماه سال جاری و نیز اعلام نتایج آزمون آموزگاری به زودی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دبیری ازهفته آینده و اعلام نتایج آزمون آموزگاری به‌زودی

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: خوشبختانه نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی آماده شده اما اعلام نتیجه آن بر عهده ما نیست.

وی افزود: برخی متغیرهای خاص در نتیجه آزمون تاثیرگذار است؛ ازجمله نرخ باروری که وزارت کشور باید در اختیار سازمان سنجش می‌گذاشت. در چند روز آینده نتایج آزمون آموزگاری اعلام و از هفته اول تیرماه روند ارزیابی تکمیلی آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: آزمون دیگری در ۱۲ مردادماه برای استخدام ۲۲ هزار دبیر برگزار می‌شود که ثبت نام برای این آزمون از هفته آینده شروع خواهد شد.

صحرایی یادآور شد: در حال حاضر عمدتا تمرکز ما روی پایگاه تربیت تابستانه است که ۱۰ هزار مدرسه را آماده می‌کنیم و در سامانه «نورینو» که برای این کار اختصاص دادیم بیش از ۷ هزار مدرسه ثبت نام کرده‌اند، بر همین اساس امیدواریم بتوانیم شعار «مدرسه تعطیل نیست» را در تابستان امسال دنبال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام دانش‌آموزان، اجازه دریافت هیچ وجهی خارج از دستورالعمل‌های قانونی را ندارند و اگر فعالیت فوق‌برنامه دارند باید آن را بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام و با مشارکت خانواده‌ها انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار