با سرمایه 300 تا 400 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

تهران (پانا) - با عرضه خودروهای ثبت نامی بدون قرعه‌کشی، کاهش و ثبات قیمتی در بازار دلار، بازار خودرو هم متأثر از این مهم روند کاهشی گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
با سرمایه 300 تا 400 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

این روزها که سرعت ارائه خودروهای بدون قرعه‌کشی از سوی تولیدکنندگان خودرو بالا گرفته قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش زیادی داشته است به‌گونه‌ای که با یک جستجو در بازار فروش خودرو به‌راحتی با یک سرمایه 300 تا 400 میلیون تومانی می‌توان تنوعی از خودروهای پژو، کوییک، رانا، ساینا و غیره را انتخاب کرد.

این در حالی است که در گزارشی که اواسط اردیبهشت‌ماه در پانا منتشر شد با یک سرمایه 250 تا 300 میلیون تومانی امکان خرید تعداد خودروهای محدودی مانند پراید، پژو و تیبا وجود داشت که کارکرد بالای 150 هزار کیلومتر داشتند و در آن گزارش عنوان شده بود که تعداد خودروهای دست‌دوم به لحاظ تعداد نیز روند کاهشی پیدا کرده بود و فروشندگان در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی و خودروهای وارداتی بودند و بعد سرمایه‌شان را برای فروش بگذارند.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که با یک سرمایه 300 تا 400 میلیون تومان انواع خودروهای پژو 206، ساینا، تیبا، رانا، سمند را می‌توان خرید و البته با کارکردی 5 هزارتا بالای 200 هزار.

با توجه به اینکه این روزها با افرادی که در طرح ثبت نامی خودروی بدون قرعه‌کشی در دور اول شرکت کرده‌اند تماس گرفته می‌شود تا روند برای گذراندن روال اداری دریافت خودرو و تحویل آن اقدام کنند، انتظار می‌رود این روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دارد باشد زیرا ظاهراً زور عرضه به تقاضا رسیده است و تا وقتی این جریان عرضه خودروها ادامه داشته باشد قاعدتاً خودرو جهش‌های قیمت گذشته را تجربه نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار