ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

تهران (پانا) - ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۳ تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... از جمله کارگاه‌های فصل تابستان است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی و حضوری از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ فرصت دارند به پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری ابتدا باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر با ۱۰۳۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار