نایب رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

دلیل غیبت مهدی چمران در جلسه شورای شهر تهران

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به علت عدم حضور مهدی چمران در صحن شورا، گفت آقای چمران به بیماری مبتلا شدند و پزشکان فعلاً برای ایشان استراحت تجویز کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دلیل غیبت مهدی چمران در جلسه شورای شهر تهران

پرویز سروری در حاشیه یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش ما این است که حسابرسی‌ها را در این جلسه به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در جلسه امروز مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز حضور دارد و شورا معتقد است که باید از این خانواده‌ها حمایت کند و هماهنگی‌های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

وی با اشاره به علت عدم حضور مهدی چمران در صحن شورا، خاطرنشان کرد: آقای چمران به بیماری مبتلا شدند و پزشکان فعلاً برای ایشان استراحت تجویز کرده‌اند.

سروری با بیان اینکه معتقدیم تولید داخلی باید زمانی مورد حمایت قرار بگیرد که مشکلی برای مردم ایجاد نشود، گفت: با همه تولیدکنندگان در ارتباط هستیم که تولید داخلی لطمه نخورد اما زمان انتظار مردم برای اتوبوس از ۴۵ دقیقه عبور می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های دست دوم که در مورد آن می‌گوییم تقریباً در حد نو هستند، اعلام کرد: نمی‌توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می‌خواهیم با همراهی دولت سریعتر این اتوبوس‌ها را وارد کنیم؛ در این زمینه با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار