معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

اقدامات فرهنگی، یکی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش در حوزه اسکان است

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بیان کرد از این پس، علاوه بر توجه به ارائه خدمات خوب به زائران به کارهای فرهنگی، فرهنگ‌سازی، آشنایی با سیره امام رضا، آداب زیارت و دیگر کارها توجه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات  فرهنگی، یکی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش در حوزه اسکان است

سید ابوالفضل حسینی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ستاد اسکان مرکزی گفت: عملکرد خوب اسکان‌های نوروزی، نتیجه کار گروهی بود. یکی از حوزه‌هایی که تلاش‌های زیادی می‌کند اما دیده نمی‌شود، حوزه پشتیبانی است.

وی افزود: باتوجه به گزارش ارائه شده از اسکان‌ها، حدود ۱۲/۸ درصد اسکان نسبت به سال قبل شرایط مشابه بیشتری داشته است؛ اما امسال شاهد اسکان‌های نوروزی خوبی بودیم.

حسینی بیان کرد: مسئولیت بسیار زیادی از اسکان‌های نوروزی، بر عهده آموزش و پرورش بود و در استان خراسان رضوی، فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد. گفت‌وگو با سرایداران و مدیران از عوامل مؤثر در بازدهی خوب اسکان‌ها بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ما در حوزه اسکان با چالش‌ها و مشکلاتی همچون تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مواجه هستیم. درنظر داریم از این پس، علاوه بر توجه به ارائه خدمات خوب به زائران به کارهای فرهنگی، فرهنگ‌سازی، آشنایی با سیره امام رضا، آداب زیارت و دیگر کارها توجه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در تابستان امسال نیز، شاهد رضایتمندی خوبی در سطح استان باشیم.

در ادامه محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ما در سال گذشته طرح تثبیت و تعمیق یادگیری را اجرا کردیم که کار بسیار سنگینی بود و حدود ۸۵هزار دانش آموز استان در این کلاس‌ها شرکت داشتند. قطعا ما پایگاه‌های جبرانی در تابستان را برگزار خواهیم کرد و تعدادی از مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم رشته نظری برای این کار در نظر خواهیم گرفت.

وی اشاره کرد: از خدمات هنرستان‌ها همچون تعمیر لوازم و شاداب‌سازی فضا، می‌توان در جهت کمک به ستاد اسکان‌ها استفاده کرد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار