یوسف بهارلو خبر داد:استفاده هفت هزار و هشتصد و پنجاه و سه خانوار از مراکز اسکان تابستان 98 شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:جهت ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد رضایت مندی میهمانان از 135 نفر عوامل اجرایی در سطح استان تابستانی استفاده نمودیم.

کد مطلب: ۹۵۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو خبر داد:استفاده هفت هزار و هشتصد و پنجاه و سه خانوار از مراکز اسکان تابستان 98 شهرستانهای استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به پذیرش میهمانان فرهنگی در اسکان تابستان سال 98 اظهار داشت: پذیرش همکاران محترم فرهنگی از تاریخ بیست و پنجم خرداد آغاز و تا پانزدهم شهریور 98ادامه داشت.

او در ادامه با اشاره به آمار استفاده کنندگان از مراکز اسکان فرهنیگیان شهرستانهای استان تهران افزود:تعداد 7 هزار و هشتصد و پنجاه و سه خانوار و هفتاد هزار و ششصد و نود و پنج نفر روز، از مراکز اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران استفاده نموده اند.

بهارلو با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن شرایط مناسب جهت مراکز اسکان فرهنگیان تصریح کرد:شهرستانهای استان تهران جهت ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد رضایت مندی میهمانان محترم از 135 نفر عوامل اجرایی در سطح استان تابستانی استفاده نمود تا بتواند خدمات مطلوب تری در اختیار همکاران عزیز قرار دهد.

این مقام مسئول تکریم همکاران محترم فرهنگی را از اولویت های اصلی این اداره کل دانست و خاطرنشان کرد: هر چه در جهت بهبود و فراهم نمودن شرایط مطلوب رفاهی جهت همکاران فرهنگی تلاش کنیم، کار درستی انجام داده ایم چرا که این عزیزان بار تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین را بر عهده داشته و باید از آرامش ذهنی و جسمی لازم برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار