آخرین تمرین تیم ملی با تمام ستاره‌ها؛ شاگردان قلعه‌نویی آماده سفر به بیشکک

تهران (پانا) - آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از اعزام به تورنمنت کافا صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین تمرین تیم ملی با تمام ستاره‌ها؛ شاگردان قلعه‌نویی آماده سفر به بیشکک

آخرین تمرین تیم فوتبال ملی کشورمان پیش از اعزام به قرقیزستان جهت حضور در تورنمنت کافا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

تمام ۲۵ بازیکن حاضر در این اردو در این تمرین شرکت داشتند.

علیرضا بیرانوند پیش از شروع تمرین خوش و بش گرمی با آندرانیک تیموریان داشت.

پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، آنتونیو مانیوکونه که به تازگی به کادرفنی اضافه شده همراه با دستیاران قلعه‌نویی و کادرفنی برای بازیکنان تشریح کردند.

پس از انجام کارهای بدنی، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی درون تیمی ۴ در مقابل ۴ پرداخته و به ضربه زنی دروازه‌های کوچک پرداختند.

بخشی از این تمرین زیر نظر حمید مطهری و آندرانیک تیموریان برگزار شد و در طرف دیگر زمین نیز بازیکنان زیرنظر مانیکونه و رحمان رضایی این تمرین را پیگیری می‌کردند. البته سعید الهویی نیز به هر دو گروه مراجعه می‌کرد تا نکات مدنظر قلعه‌نویی که ناظر ویژه این تمرین بود را به بازیکنان انتقال دهد.

در بخشی از این تمرین امیرحسین حسین‌زاده تکل خطرناکی روی پای وحید امیری زد که بلافاصله از این بازیکن باتجربه تیم ملی عذرخواهی کرد. مطهری نیز بارها با توقف انداختن در جریان این تمرین نکات مدنظر خود را به بازیکنان زیرگروهش انتقال داده و از عملکرد تیم فسفری تعریف و تمجید بسیاری کرد.

دروازه‌بان تیم ملی از ابتدای این تمرین زیرنظر دینکا آلین تمرینات اختصاصی انجام دادند.

تیموریان پس از توقف در تمرینات تاکتیکی از وسط زمین خوش و بش گرمی با اهالی رسانه داشت.

سردار آزمون و مهدی طارمی قبل از شروع تمرین با خبرنگاران گفت‌و گو کردند.

در ادامه این جلسه تمرینی تمام نفرات به جز حسین پورحمیدی به وسط زمین آمده و در قالب دو گروه کارهای ارسال از جناحین و عمق پرداخت. در این بخش پاس‌های دقیق مورد تأکید کادرفنی قرار داشت و دروازه‌بانها یعنی بیرانوند و نیازمند نیز در بازی با پا مشارکت فعالی داشتند.

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود که ۲۰ دقیقه تمرین برای پوشش تمرین آزاد است اما با نظر قلعه‌نویی خبرنگاران حدود ۴۵ دقیقه فرصت پوشش این تمرین را پیدا کردند.

قلعه‌نویی با گذاشتن عینک آفتابی روی چشمان خود این تمرین را پیگیری می‌کرد.

تیم ملی فوتبال عصر امروز برای حضور در تورنمنت کافا عازم بیشکک می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار