تورنمنت کافا کمکی به تیم ملی نمی‌کند

تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تورنمنت کافا کمک خاصی از نظر فنی به تیم ملی نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تورنمنت کافا کمکی به تیم ملی نمی‌کند

مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم ملی ایران پیش از شرکت در تورنمنت کافا گفت: باید در کافا شرکت می‌کردیم. این شرایطی است که وجود دارد. به نظرم کمک خاصی به ما نمی‌کند ولی باید شرکت کنیم و ببینیم چه می‌شود.

وی درباره شرایط باشگاهی اش و اینکه گفته می‌شود از عربستان پیشنهاد دارد، تاکید کرد: فعلاً درباره تیم ملی صحبت کنید.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه چرا فکر می‌کند حضور در تورنمنت کافا به تیم ملی کمک نمی‌کند؟ اظهار کرد: بحث امکانات فدراسیون نیست. این باید انجام بشود. ما موظفیم در تورنمنت باشیم. وقتی موظف هستیم نمی‌توانیم نرویم. از نظر فنی گفتم کمکی نمی‌کند نه از نظر فدراسیون یا کم بودن امکانات.

طارمی درباره قرعه جام ملت‌های آسیا و اینکه گفته می‌شود مسیر ایران برای قهرمانی راحت است تصریح کرد: راحتی وجود ندارد. وقتی بخواهید قهرمان شوید باید همه تیم‌ها را ببرید. اگر کل تیم‌ها هم در گروه ما باشند باید برنده بشویم. مهم است آخر کار چه تیمی قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به ارزیابی اش از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: خیلی وقت است ایشان انتخاب شده است. دو اردو داشته‌ایم. امیرخان مربی بزرگی است. شرایط تا اردوی قبل که خوب بود. این اردو را تازه آمده‌ام. ببینیم چطور پیش می‌رود.

طارمی در واکنش به اینکه آیا بهتر نبود بازیکنان جوان به جای بازیکنان باتجربه مثل او یا سردار آزمون در کافا شرکت می‌کردند؟ اظهار کرد: نه؛ هیچ فرقی بین من و سردار و ایکس و ایگرگ وجود ندارد. همه باید باشند. تیم ملی است. با هدف مربیان آشنا می‌شویم. نیاز به اردو و کنار هم بودن داریم. این اردوی مهمی از نظر کنار هم بودن است. شاید از نظر فنی کمکی نکند ولی ذهنیت مربیان را می‌دانیم و آنها هم بیشتر با ما آشنا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار