امام جمعه شهرستان قدس:

نام شهید سلیمانی، کابوسی برای دشمنان است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس، توفیقات به دست آمده در عرصه دیپلماسی را نتیجه حمایت میدانی شهید سلیمانی خواند و گفت، امروز نام شهید سلیمانی، کابوسی برای دشمنان است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نام شهید سلیمانی، کابوسی برای دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و زیست مومنانه اظهار کرد: مومنین دارای ویژگی‌هایی هستند و دعوت و فرمان خدا را از دل و جان پذیرا هستند و نماز را اقامه و دیگران را به آن سفارش می‌کنند اما بعضی افراد مداومت به نماز ندارند و نظم، استمرار و حضور قلب را رعایت نمی‌کنند و کسی که نماز را سبک بشمارد از امت پیامبر اسلام نیست و برای رفع مشکلات فردی و اجتماعی و برکت زندگی باید به نماز اول وقت و جماعت توجه کرد.

وی افزود: در راستای زیست مهربانانه جلوه‌هایی از مهربانی در نماز جمعه ایجاد شده و با کمک نمازگزاران ایستگاه مهربانی با جمع آوری درب‌های پلاستیکی برای کمک به افراد کم‌توان و خرید ویلچر جهت مشارکت اجتماعی و پاکی محیط زیست ایجاد خواهد شد که پیش از این نیز در چند مدرسه اجرا شده بود.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز زیارتی امام رضا(ع) و توجه به امام مهربانی‌ها افزود: هرکس دوست دارد روز قیامت با روی گشاده و بشاش خدا را ملاقات کند ولایت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) را بپذیرد و روز دحوالارض نیز روز شروع رحمت الهی و روز پیوند با امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم عزاداری امام راحل(ره) ادامه داد: امام خمینی(ره) تحولاتی را در مردم و عالم ایجاد کرد و ایمان و امید عامل ایجاد موفقیت، تحولات و حرکت مردم بود و تقویت ایمان و امید وظیفه همه معلمان، اساتید، مسئولان، خانواده، فعالان رسانه و فضای مجازی است.

جوکار با اشاره به اینکه مسوولان وظیفه دارند در فرزندآوری و جلوگیری از پیری جمعیت و بخش مسکن و ازدواج وظیفه خود را عمل کنند، ادامه داد: موشک فراصوت فتاح نمادی از شعار ما می‌توانیم است که با همت جوانان ایرانی و پشتیبانی الهی ساخته شد و دشمن اذعان ناتوانی ساخت آن را دارد.

وی در واکنش به برخی اظهارات در فضای مجازی از سوی مسئولان سابق اظهار داشت: عده‌ای حمایت‌ها و ایثارهای حاج قاسم سلیمانی را ندید گرفته و نسبت به ایشان جسارت می‌کنند در حالی که نام شهید سلیمانی کابوسی برای دشمن شده و در همان دوره هر توفیقی در عرصه دیپلماسی به دست آمده نتیجه حمایت میدانی شهید سلیمانی بوده است.

وی تاکید کرد: افرادی از داخل دنبال فضاسازی نادرست برای انتخابات هستند تا مشارکت مردم کاهش یابد اما مردم بصیر و دشمن شناس امسال نیز در اجتماعات سرنوشت‌ساز شرکت کرده و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن خواهند داد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز ملی صنایع دستی و برپایی نمایشگاهی در مصلی اشاره کرد: بیش از 2 هزار گلیم باف در شهرستان قدس فعالیت می‌کنند و این شهرستان میتواند قطب گلیم بافی در کشور باشد و هنر آنها در بازارهای خارجی قابل رقابت است و لازم است مسوولان از این هنرمندان حمایت کنند و آنها را از مسائل بیمه‌ای و تسهیلات بانکی بهره‌مند کرده و نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای آنها ایجاد کنند.

جوکار ادامه داد: باتوجه به هزینه بالای اجاره مسکن لازم است مالکان خانه ها مراعات مستاجرین را کرده و به وضعیت آنان رحم و مهربانی کنند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار