معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در کمیته هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره):

حفظ و اشاعه مکتب امام خمینی(ره) در ساحت تعلیم و تربیت برای پرورش نسل انقلابی، ضروری است

رودهن(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن از برگزاری کمیته هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با مشارکت و حضور فعال بخش بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی حوزه حضرت مهدی(عج) رودهن، در راستای حفظ و احترام به آرمان‌های شکوهمند انقلاب و مکتب عظیم و انقلابی امام خمینی(ره)در ساحت تعلیم و تربیت برای تربیت نسلی انقلابی و متعهد ، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ و اشاعه مکتب امام خمینی(ره) در ساحت تعلیم و تربیت برای پرورش نسل انقلابی، ضروری  است

کمیته و جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در دفتر بسیج فرهنگیان بخش رودهن با حضور ملیحه رباط سرپوشی فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بخش رودهن، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن و دیگر اعضای ستاد هماهنگی، برگزار شد.

ملیحه رباط سرپوشی فرمانده بسیج فرهنگیان بخش رودهن در این جلسه در گفتگو با معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن مطرح کرد: به امام خمینی(ره) مدیون هستیم و باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر و زحمات انقلابی، جهادی و اندیشمندانه‌ای که این بزرگ‌مرد روحانی برای این کشور و آزادی و استقلالش کشید، از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

فرمانده بسیج فرهنگیان بخش رودهن در ادامه بابیان اینکه امام خمینی(ره) مبتکر حرکتی خاص در یک مقطعی از زمان است، گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد جریانی مانند انقلاب اسلامی به وجود بیاید، تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار امام (ره)، امروز پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.

وی افزود: با برنامه‌ای که امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی داشت، امروز در هلال شیعی و همه‌ کشورهای اسلامی توسعه‌ اندیشه‌ تشیع و مبارزه برای حق‌طلبی در جهان وجود دارد و همگی برگرفته از مکتب امام‌خمینی(ره) و منشا انقلاب اسلامی ایران است.

مهدی حبیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن در جلسه هماهنگی ستاد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نیز اذعان کرد : امروز اقتدار، توسعه، عزت، سرافرازی، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی مرهون نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و جانفشانی شهیدان انقلاب می باشد و ما در سنگر آموزش و پرورش و به عنوان بانیان تعلیم و تربیت در مسیر اشاعه ارزش‌های انقلاب و حماسه‌آفرینی‌های امام خمینی(ره) باید با تعهدی انقلابی تلاش کرده تا بتوانیم فرزندانی مخلص و وفاداری برای انقلاب در کانون مدرسه تربیت کنیم.

در ادامه حبیبی مطرح کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های پیشنهادی از سوی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن و بسیج فرهنگیان بخش رودهن برگزار شد و مقرر شد دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری برای تهیه و اجرای این برنامه‌ها تلاش نمایند تا بصورت شایسته و با حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

در این جلسه هماهنگ شد ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر و فرهنگیان در قالب کاروان در روز ارتحال امام‌خمینی(ره) جهت شرکت در مراسم سوگواری به حرم امام اعزام شوند، همچنین مراسم سوگواری ارتحال امام با حضور پرشور فرهنگیان منطقه در سالن اجتماعات اداره برگزار شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار