نماینده مردم ترشیز:

اگر می‌خواهید ماندگار شوید مهربان باشید

کاشمر(پانا)- نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی گفت اگر می‌خواهید ماندگار شوید مهربان باشید.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر می‌خواهید ماندگار شوید مهربان باشید

جواد نیک‌بین در حاشیه همایش آیین پهلوانی و زورخانه‌ای و بزرگداشت مرحوم پهلوان بهمن ضیایی، اظهار کرد: ما در شهری زندگی می‌کنیم که سرشار از استعدادهای ورزشی است و افتخار می‌کنیم به وجود امثال مرحوم ضیایی ها که در واقع نور چشم مردم شهرمان هستند و افتخار می‌کنیم که در این چنین شهری زندگی می‌کنیم، ما همه مدیون مردهای بزرگی هستیم که ورزش باستانی و زورخانه‌ای را برای ما نگه داشته‌اند.

وی افزود: اگر می‌خواهید ماندگار شوید، اگر دوست دارید در دل دیگران جا پیدا کنید ؛ مهربان باشید، چرا که مهربانی است که ماندگاری می‌آورد نه بداخلاقی و بدخلقی، هر چقدر شما آثار نیک از خودتان به جای بگذارید تا نیک‌اندیش و نیک رفتار نباشید، در دل ها نمی‌مانید.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، کوهسرخ و بردسکن همچنین تاکید کرد: مدیر خوب مدیری است که در دل انسان ها و مردم حکومت کند، مرحوم ضیایی و همه پهلوان هایی که بنده می‌شناسم، بر قلب های انسان ها حکومت می کردند و ماندگارند و ماندگار خواهند ماند.»

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم دل های یکدیگر را تسخیر کنیم. آدمی که قلب دیگری را تسخیر کند، دیگر لازم نیست حرفی بزند و خواسته اش را بگوید. وقتی قلب ها به هم پیوند بخورد، افراد دیگر سر هم داد و فریاد نمی‌زنند ؛ کسی که در قلب انسان ها باشد، فقط کافی است نگاه کند. چرا که با چشم ها با هم صحبت می‌کنند. این پهلوانان و همه آدم های اهل مهر و محبت قلب هایشان به هم نزدیک شده و سخت از هم جدا می‌شود.

دانش آموز خبرنگار : سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار