فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

مردم ایران به انقلاب اسلامی متحد هستند

گلستان(پانا)-فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،مردم ایران را متحد به انقلاب،اسلام و جمهوری اسلامی نامید.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران به انقلاب اسلامی متحد هستند

جلسه معاونین پرورشی شهرستان‌ها با حضور،سردار ملک شاهکویی،فرمانده سپاه نینوا استان،سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان،موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، کارشناسان فرهنگی هنری، کارشناس مسئولان فرهنگی هنری و اردویی، مدیران کانون برتر استان، مشاوران برتر مراکز مشاوره استان در کانون طه گرگان برگزار شد.

در این نشست،سردار ملک شاهکویی،فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حضور خانواده شهید مقداد مهقانی، وی را از زوار قبور حضرت زینب (س) و حضرت‌ رقیه (س) نامید.شهید مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که مدال شهادت را به گردن آویخت .

سردار ملک شاهکویی،عملیات بیت المقدس را از راهبردی ترین عملیات های دوران دفاع مقدس نامید.

ملک شاهکویی چهار عملیات ثامن الائمه ، طریق القدس ، فتح المبین و بیت المقدس را دلیلی بر شکست دشمن و فرصتی برای پیروزی ایران اسلامی و فتح خرمشهر دانست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،مردم ایران را متحد به انقلاب،اسلام و جمهوری اسلامی نامید

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان،هدف نظام تعلیم و تربیت را،ایجاد مسیری برای شناخت بیشتر دانش آموزان با شهدا عنوان کرد و شهادت را آرزوی اولیای خداوند دانست.

سیدرضانظری،ساماندهی نیروهای انسانی و برنامه ریزی مشخص برای اوقات فراغت دانش آموزان را از مهمترین اهداف کوتاه مدت آموزش و پرورش استان دانست.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از خانواده شهید مقداد مهقانی به جهت حضور در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان،تابستان را فرصتی طلایی و ویژه برای انجام فعالیت های اوقات فراغت حوزه ی پرورشی وکشف استعداد ها و توانایی های نوجوانان عنوان کرد.وی همچنین متذکر شد؛اردوگاه های دانش آموزی در طول تابستان نباید تعطیل باشند.

موسی کابلی همچنین،برنامه های مربوط اوقات و فراغت دانش آموزان در استان را متنوع و مناسب با تمام علایق دانست.

در پایان مراسم،از طراحی سیاه قلم چهره شهید مقداد مهقانی رونمایی و به خانواده ایشان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار