دبیر اول کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

خلاقیت و ابتکارات صحرایی در آموزش و پرورش راهگشا است

تهران (پانا) - دبیر اول کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت خلاقیت و ابتکاراتی که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مسئولیت‌های گذشته به نتیجه رسانده است، در این وزارتخانه هم اثرگذار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و ابتکارات صحرایی در آموزش و پرورش راهگشا است

به گزارش ایرنا؛ الهام آزاد درباره معرفی رضامراد صحرایی از سوی رییس جمهور به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود که نقش تعیین کننده‌ای در تعلیم و تربیت دانش آموزان و رشد فضای فرهنگی کشور به عهده دارد و اینکه سکاندار این دستگاه عظیم را چه فردی بر عهده دارد، بسیار مهم است.

وی افزود: بر اساس دانشی که صحرایی دارد و خلاقیت و ابتکاراتی که وی در مسئولیت‌های گذشته به سرانجام رسانده است، نشان از توان بالای وی برای مدیریت بر وزارت آموزش و پرورش دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه صحرایی، موفقیت‌ها را در وزارت آموزش و پرورش پله به پله طی کرده است،‌ یادآور شد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با تکیه به توان خود در دانشگاه فرهنگیان منشاء خدمات ارزنده‌ای شده و امید است نمایندگان مجلس با رای بالای خود فرصت دیگری را برای وی به عنوان یک فرد متخصص فراهم کنند.

آزاد درباره انتطاراتی که از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پس از رای اعتماد مجلس وجود دارد،‌ عنوان کرد: بسیاری از آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد به دلیل اقدامات ضعیف آموزش و پرورش در ادوار گذشته بوده که این رویکرد تاثیر فراوانی در تعلیم و تربیت نسل فعلی کشور گذاشته است.

وی با بیان اینکه مدارس کشور به عنوان خانه دوم دانش آموزان نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در تربیت آینده سازان کشور دارد، تصریح کرد: پیشرفت هر کشوری در گرو نحوه تربیت دانش آموزان آن جامعه است و بر اساس رصدی که از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش انجام شده، وی می‌تواند سبب تحولات مهمی در ارکان مختلف این وزارتخانه شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس و دولت برای پیشبرد اهداف نظام باید بیش از گذشته با یکدیگر همدل شوند، خاطرنشان کرد: نمایندگان قطعا تحقیق و بررسی لازم را در مورد صحرایی انجام خواهند داد و امید است که نظر مثبتی در روز رای گیری اعمال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار