معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم خبر داد:

فعالیت 500 پایگاه تابستانی با شعار«تربیت بدون توقف» در قم

نشست تخصصی توانمندسازی طلاب وظیفه نواحی آموزش و پرورش قم برگزار شد

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت بیش از ۵۰۰ پایگاه جهت فعالیت‌های تابستانی با شعار «تربیت بدون توقف» و با حضور طلاب وظیفه در استان ساماندهی شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 500 پایگاه تابستانی با شعار«تربیت بدون توقف» در قم

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نشست تخصصی توانمندسازی طلاب وظیفه نواحی استان که با حضور 150 سرباز طلبه در محل خانه یاریگران زندگی برگزار شد، با تقدیر از تلاش های طلاب سرباز اظهار کرد: گشودن دریچه های جدید تربیتی با توجه به نیاز مخاطب یکی از اصلی ترین نیازهای طلاب است.

وی تاکید کرد: بدون تجهیز فکری و تربیتی نمی توان آینده درخشانی را برای تربیت نسل آینده متصور شد.

امینیان با اشاره به آغاز فعالیت های تابستانی گفت: بیش از ۵۰۰ پایگاه جهت فعالیت‌های تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و با شعار «تربیت؛ بدون توقف» در استان ساماندهی شده و از حضور طلاب جهت فعالیت هدفمند و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) بهره گیری می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل افزود: حال که فرصت طلایی حضور در مدرسه و مواجهه تربیتی با دانش آموزان برای طلاب عزیز فراهم آمده، انتظار همه ما آن است از این فرصت بخوبی استفاده کرده و توانمندی های خود را در عرصه تربیت در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

روح الله امینی، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب های اجتماعی نیز در این نشست عنوان کرد: حضور طلاب در مدارس یک فرصت بسیار مغتنم برای نشر ارزش های انقلاب اسلامی و نشان دادن جنبه های تربیتی جدید در مدارس است که با تلاش طلاب در کنار مربیان و معاونان پرورشی رقم خواهد خورد.

وی با اظهار خرسندی از افزایش آمار طلاب به عنوان خدمت مقدس سربازی تاکید کرد: بصورت جدی درخواست داریم فعالان عرصه تربیت را به حضور در این سنگر مقدس دعوت کنید.

امینی ادامه داد: در اینصورت است که بهترین و موثرترین نیروها در مراکز تربیتی همچون کانون ها، دارالقرآن ها و مدارس بعنوان جدی ترین عرصه تربیتی کشور فعالیت خواهند داشت.

در این نشست تخصصی، طلاب وظیفه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداخته و آمادگی خود را جهت حضور موثر در اجرای برنامه های تابستانی در مدارس اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار