پیام مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پیامی سالروز تاسیس خبرگزاری پانا را به دانش‌آموز خبرنگاران این خبرگزاری و رابطین آن در استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا

در پیام محمد خلیل عسکری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان عزیزم ، دانش آموز خبرنگاران پانا در مدارس سراسر استان پهناور فارس

همکاران جوان و پرتلاشم رابطین محترم خبرگزاری پانا

سلام و درود خدا بر شما عزیزان که در یک مدرسه فرهنگی و تربیتی ارزشمند که مسئولیت تربیت دانش آموز خبرنگاران عزیز را بر مبنای شعار همدلی، همفکری و همکاری برعهده دارد ،حماسه های ماندگاری را ثبت کردید و منتشر نمودید .
با تمام وجود حس کردم ،شعار راهبردی «هر کلاس درس یک خبرنگار»به عنوان افق ترسیم شده این خبرگزاری در مدارس آموزش و پرورش استان فارس را متجلی نمودید .

خداوند سبحان را شاکریم که در یک ساله گذشته بعد از رونمایی از سند تحولی سه ساله‌ «نوجوانان حرم»، خبرگزاری پانا نیز در سایه اقدامات تحولی سازمان دانش آموزی استان فارس ضمن اصلاح و تکمیل فرایند های تربیتی، با شروع به کار مدرسه فضای مجازی مسئله تربیت رسانه ای دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داد.
جذب بی سابقه دانش آموز خبرنگاران پانا،
ساماندهی معلمان جوان به عنوان رابط خبرگزاری پانا در مناطق آموزش و پرورش،
برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی سواد فضای مجازی ویژه مربیان تربیتی، برگزاری دوره های آموزشی خبرنگار مدرسه ویژه دانش آموزان، تشکیل کرسی های نقد و بررسی مسائل آموزش و پرورش از نگاه خبرنگاران پانا‌ تنها گوشه ای از اقدامات موثر این مدرسه تربیتی در استان فارس بوده است.

در آستانه سالگرد ‌تأسیس خبرگزاری پانا لازم میدانم از زحمات تمامی دانش‌آموزخبرنگاران پانا، مربیان،مدرسان و رابطین خبرگزاری پانا در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش فارس تقدیر کرده و دوام توفیقات ایشان در مسیر تربیت تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دولت مردمی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

به وجود نازنین شما دانش آموز خبرنگار پانایی افتخار می کنم و بر ساختن ایران قوی توسط شما عزیزان خوش بین و امیدوارم .

والسلام
محمد خلیل عسکری
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار