استاندار اصفهان:

شورای آموزش و پرورش سرآمدترین جلسات شهرستان‌ها است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت نگاه عملیاتی در شورای آموزش و پرورش مورد تأکید است و بدین معناست که شورای آموزش و پرورش به‌عنوان سرآمدترین جلسات و با تصمیمات به هنگام و کارشناسی شده همراه باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش سرآمدترین جلسات شهرستان‌ها است
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های این استان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش اصفهان، گفت: با وجود فعالیت‌های بسیار، اما با نگاهی به جامعه دانش‌آموزی متوجه می‌شویم که کارهای زمین مانده‌ای داریم که امروز نیاز اصلی دانش‌آموزان هستند.

وی ادامه داد: البته ذخیره‌های خوبی در حوزه فرهنگیان داریم؛ بسیاری از دبیران و معلمان عزیز به حوزه آموزش و پرورش نگاه تمدنی دارند.

مرتضوی بیان کرد: در مدیریت ارشد کشور نیز همین نگاه تمدنی وجود دارد همچنین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نیز مادام نسبت به این جهت‌گیری متذکر می‌شوند و رهنمود می‌دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در مجموعه آموزش و پرورش و در مسائل مربوط به این حوزه بایستی کارویژه‌ای را در استان تعریف کنیم.

وی افزود: کارهای خوبی در حوزه‌های زیرساختی و تأمین نیرو انجام شده اما ایجادکردن انگیزه حرکت برای معلمان ضروری است تا معلمی برای آنان صرفاً یک شغل نباشد.

مرتضوی با تأکید بر نگاه عملیاتی در این حوزه گفت: نگاه عملیاتی بدین معناست که شورای آموزش و پرورش به‌عنوان سرآمدترین جلسات ما قرار بگیرد و با تصمیمات به هنگام و کارشناسی شده همراه باشد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: ازاین‌رو انتظار می‌رود فرمانداران نیز حضور فعال در این حوزه را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است: در این مراسم از فرمانداران (رؤسای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها) و رؤسای اداره آموزش و پرورش (دبیران شوراهای) شهرستان‌های اصفهان، برخوار، تیران و کرون، نجف‌آباد، گلپایگان و مبارکه به‌عنوان شوراهای آموزش و پرورش برتر استان تجلیل شد.

همچنین از فرمانداران شهرستان‌های دهاقان، تیران و کرون، خوانسار، آران و بیدگل و جرقویه نیز به دلیل اقدامات ارزنده در تجلیل و تکریم از معلمان، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار