در حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش؛

دبیر و اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند

تهران (پانا) - در حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش؛ دبیر و اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیر و اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ بر اساس این احکام، علیرضا کاظمی به‌عنوان دبیر و نایب‌رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، سجاد سیاح (رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات)، مصطفی عطاران (رئیس مرکز حراست)، حامد علامتی (مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)، مجتبی همتی‌فر (رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک)، قاسم احمدی لاشکی (معاون حقوقی و امور مجلس)، محمدمهدی کاظمی (معاون آموزش متوسطه) و اصغر باقرزاده (معاون پرورشی و فرهنگی) ‌به‌عنوان اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

متن حکم رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

با سلام و احترام

در اجرای ماده ۵ آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی محترم هیئت دولت و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی مصوب هیئت محترم وزیران به شماره ۱۵۱۴۷۸/۶۰۳۶۴ مورخه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در خصوص تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی دولت و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی ارزشمند جناب‌عالی به موجب این ابلاغ به سمت دبیر و نایب‌رئیس و عضو حقیقی کارگروه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این وزارت منصوب می‌شوید.

امید است در همکاری و هماهنگی با رویکرد راهبردی و نظارت با مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در موارد ذیل اهتمام ویژه داشته باشید:

سیاستگذاری واحد در امر اطلاع‌رسانی

هماهنگی در امور تبلیغی، فرهنگی، هنری و آموزشی

تبیین خط‌مشی و هماهنگی در امر اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی

تلاش برای گفتمان‌سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه

برنامه‌ریزی و آمادگی برای مدیریت بحران در حوادث احتمالی

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار