در جریان بازدید از خبرگزاری پانا؛

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش، عضو افتخاری خبرگزاری پانا شد

تهران (پانا) - سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در جریان بازدید از خبرگزاری پانا و دیدار و گفت‌وگو با مدیرعامل، سردبیر و خبرنگاران این رسانه، عضو افتخاری خبرگزاری پانا شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش، عضو افتخاری خبرگزاری پانا شد

علیرضا کاظمی عصر امروز با حضور در خبرگزاری پانا، از بخش‌های مختلف تحریریه این خبرگزاری بازدید و با مدیرعامل، سردبیر، دبیران و خبرنگاران پانا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ابعاد و گستره فعالیت‌های خبرگزاری پانا را در پیگیری سیاست‌های حرفه‌ای، اخلاقی و رسانه‌ای این وزارتخانه، قابل توجه دانست و بر ضرورت افزایش تعاملات رسانه‌ای و همکاری‌های مشترک بین خبرگزاری پانا و مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

ضرورت تلاش رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی درباره اقدامات تحولی دولت مردمی در حوزه آموزش و پرورش، لزوم آگاهی‌بخشی دقیق و صحیح به جامعه مخاطبان از جمله دانش‌آموزان و معلمان و نیز همراهی و یکپارچگی رسانه‌ای در راستای کمک به تحقق و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از جمله نکات مهمی بود که در جریان بازدید کاظمی از خبرگزاری پانا بر آنها تاکید شد.

گفتنی است سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با دریافت کارت خبرنگاری پانا، عضو افتخاری این خبرگزاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار