مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

اعتماد سلب‌شده از صندوق ذخیره فرهنگیان با تلاش انقلابی و تفکر بسیجی دولت سیزدهم احیا شد

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به رقم خوردن نقطه عطفی در وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، تعیین تکلیف ارزش مالکانه سهامداران اعضای صندوق، سودآوری، شفافیت، حفظ ارزش سرمایه، انتصابات صحیح و پرداخت‌های به‌موقع را از جمله مطالبات به‌حق فرهنگیان در سال‌های قبل دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد سلب‌شده از صندوق ذخیره فرهنگیان با تلاش انقلابی و تفکر بسیجی دولت سیزدهم احیا شد

حمیدرضا نجف‌پور کردی در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه که در اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد رقم خوردن نقطه عطفی در مجموعه وزارت آموزش و پرورش هستیم؛ اجرای طرح ارزش مالکانه حاصل عقلانیت سازمانی است و با عنایت خداوند متعال و حمایت فرهنگیان عزیز به نتیجه رسید.

وی افزود: از جمله مطالبات همیشگی، قدیمی و به حق فرهنگیان، تعیین تکلیف ارزش مالکانه سهامداران اعضای صندوق بوده است. همچنین سودآوری صندوق، سلامت و شفافیت، حفظ ارزش سرمایه، انتصابات صحیح و پرداختی‌های به موقع از دیگر مطالبات این قشر شریف بود.

نجف پور ادامه داد: قرارگاه جهادی پیاده‌سازی و اجرایی‌سازی ارزش مالکانه حدود ۵ ماه به صورت شبانه روزی فعالیت داشت و آنچه اکنون رقم خورده، حاصل اندیشه، عملکرد و تفکر انقلابی، بسیجی و مدیریت جهادی است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تخلفات اندکی از مدیران در گذشته موجب سلب اعتماد از صندوق شده بود، تصریح کرد: این درحالی است که امروز صندوق ذخیره فرهنگیان از فرصت حضور و فعالیت مدیران تلاشگر و کارکنان خوب همراه با رویکردهای انقلابی همراستا با دولت مردمی سیزدهم بهره‌مند است و اکنون شاهد رقم خوردن اتفاقات مثبت در صندوق هستیم.

وی درباره روندهای بعدی در مسیر اجرا و تحقق طرح ارزش مالکانه گفت: بعد از رونمایی از طرح، وارد مرحله اطلاع رسانی خواهیم شد به این معنا که هر معلم عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بتواند از همین بستر و مسیر، به پیگیری و رصد موقعیت و صورت مالی ارزش مالکانه خود بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار