نصب آنتن دیجیتال فرستنده متوسط قدرت بخش جرگلان

خبرگزاری پانا: شبکه های دیجیتال بزودی در منطقه راز و جرگلان راه اندازی خواهد شد .

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ، محمود هزار جریبی معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در این باره گفت : کار احداث ساختمان ایستگاه متوسط قدرت غلامان از ابتدای سال 91 آغاز شد و در حال حاضر پروژه ساختمان آن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به پایان رسیده است .

وی افزود : از ابتدای امسال نیز کار تهیه و نصب دکل فرستنده متوسط قدرت تخته باغلق ( غلامان ) به همراه نصب تجهیزات مربوطه انجام شده است .

معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه این پروژه از جمله کار ویژه های سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی به شمار می رود ، اضافه کرد: آنتن فرستنده دیجیتال تلویزیونی به همت کارشناسان اداره کل گسترش تلویزیونی و اف . ام سازمان نصب شده و در آینده نزدیک راه اندازی می شود .

هزار جریبی با اعلام اینکه سیستم RT و برق رسانی این پروژه نیز در حال اجراست افزود : فرستنده دیجیتال 100 وات این طرح نیز جهت ساخت از سوی سازمان در دست اقدام می باشد .

وی با تاکید بر اینکه مشکل نقاط مرزی و برخی از مناطق کور بخش جرگلان با نصب این سیستم مرتفع خواهد شد خاطر نشان کرد : با نصب کامل و راه اندازی این فرستنده بیش از 15 هزار نفر جمعیت مردم بخش جرگلان تحت پوشش تلیویزیون دیجیتال قرار می گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار