در گفت‌وگو با پانا:

اردلان آشتیانی: هیچ تیمی اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمانی نداشت

دوست دارم در جام حذفی هم به استقلال بخوریم/بهانه می‌آورند تا کسی ضعف‌هایشان را نبیند

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با شایستگی قهرمان شده‌اند و هیچ تیمی اندازه آنها لیاقت قهرمانی نداشت.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اردلان آشتیانی: هیچ تیمی اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمانی نداشت

اردلان آشتیانی در گفتگو با پانا، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت:«بعدازاین که پرسپولیس ده‌نفره به سپاهان باخت و ثانیه آخر بازی را داد، این دیگر به هیچ تیمی رحم نکرد. تیم‌ها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. دربی را مقتدرانه برد و توانست از لغزش سپاهان استفاده کند و صدر را بگیرد. بعدازآن دیگر مطمئن بودم که پرسپولیس نمی‌لغزد و امتیازی از دست نمی‌دهد. وقتی تیمی روی روند برد قرار می‌گیرد، یعنی اینکه ازلحاظ روحی روانی و ذهنی بازیکنانش در اوج هستند. به‌راحتی امتیاز نمی‌دهند و همان موقع قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود.»

وی افزود: «در بازی با نساجی خیلی‌ها با انواع شایعات از تغییر مکان بازی گرفته تا پیشنهاد پاداش به تیم میزبان، خواستند تمرکز پرسپولیس را به هم بریزند. اما این بازیکنان و کادر فنی تجربه‌دارند و به این راحتی وارد حواشی نمی‌شوند. تیم توانست با آرامش کارش را دنبال کند و در همان دقیقه ابتدایی به گل برسد. وقتی در چنین مسابقه‌ای زود به گل می‌رسید تیم ازلحاظ روانی شارژ می‌شود و دیدید که فشار حملات پرسپولیس بعد از زدن گل اول هم فروکش نکرد. تیم حریف اخراجی داد و کار راحت‌تر شد.»

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: «فقط تیم‌های مس کرمان و نفت مسجدسلیمان ادعا نکردند که شایسته قهرمانی هستند! هر تیمی از راه رسید، برای پوشش و پنهان کردم ضعف‌های فنی‌اش ادعای شایستگی گرفتن جام کرد. این حرف‌ها قشنگ نیست. چطور از تیم‌های دیگر انتظار دارید به پرسپولیس نبازند اما خودتان می‌بازید. اگر سپاهان می‌توانست و لیاقت قهرمانی داشت باید ملوان را می‌برد. هیچ تیمی اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمانی نداشت. آن‌ها که این‌همه هزینه برای قهرمان شدن کرده بودند، حالا که دستشان به جام نرسیده، برای فرار از شکست این حرف‌ها را می‌زنند. اگر این‌طور است که آرتتا مربی آرسنال باید بگوید چون من ۳۰ هفته صدرنشین بودم، وزیر ورزش انگلیس نگذاشت قهرمان شوم. این حرف‌ها به درد هوادار ۱۴، ۱۵ ساله می‌خورد نه کسی که فوتبال می‌فهمد.»

اردلان آشتیانی گفت: «خیلی دوست دارم که در جام حذفی هم به استقلال بخوریم تا بار دیگر به آن‌ها ثابت شود که پرسپولیس برتر و قدرتمندتر از آن‌هاست. امیدوارم بتوانیم با دو برد شیرین جام حذفی را هم بگیریم و دبل کنیم. این تیم شانس اول قهرمانی در جام حذفی است. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که این جام را هم به مجموعه افتخارات باشگاه اضافه کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار