معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

نقش مهم خبرنگاران دانش‌آموز پانا، در انعکاس اخبار با برخورداری ازشفافیت و صداقت است/ فیلم

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت در دورانی که اخبار درشبکه‌های مجازی و در مواقعی به صورت کاملا غیرواقعی انعکاس پیدا می‌کند، نقش خبرنگاران دانش‌آموز پانا در زمینه آگاهی‌رسانی اخبار به‌ویژه حوزه آموزش و پرورش با برخورداری از شفافیت و صداقت بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم خبرنگاران دانش‌آموز پانا، در انعکاس اخبار با برخورداری ازشفافیت و صداقت است/ فیلم

در دوره آموزشی خبرنگاران جدید واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر، خبرنگاران دوره قبل و همیاران استانی پانا اسلامشهر، مواردی از جمله ارزش‌های خبری، لید، تیتر، متن و نحوه نگارش خبر را با ارائه مثال‌های متنوع خبری برای دانش‌آموزان جدید تدریس کردند.

در این کارگاه جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ضمن تبیین وظایف خبرنگاران به عنوان امانتداران آگاهی و شفافیت در بیان مطالب اظهار کرد: دانش‌آموزان خبرنگار پانا با گذراندن دوره‌های آموزشی سهم بسزایی در انتقال مطالب مفید به مخاطبان دارند و ضرورت دارد در تابستان 1402 برنامه‌های آموزشی فراگیری اصول خبرنگاری برای گروه‌های دختران و پسران اجرا شود.

وی در ادامه بیان کرد: در دورانی که اخبار در شبکه‌های مجازی در بعضی موارد به صورت کاملا غیرواقعی انعکاس پیدا می‌کند، نقش خبرنگاران دانش‌آموز پانا در زمینه آگاهی‌رسانی اخبار به‌ویژه حوزه آموزش و پرورش با برخورداری از شفافیت و صداقت بسیار موثر است.

در این جلسه که کارشناس مسئول فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشت، در آستانه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از دانش‌آموزان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

خبرنگاردانش‌آموز: هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار