برپایی نماز جماعت به امامت حجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان اردكان

پانا، به مناسبت شهادت امام جواد ائمه ،نماز جماعت دبیرستان خادم زاده اردكان به امامت حجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان اردكان برگزار شد

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت شهادت امام جواد ائمه ،نماز جماعت دبیرستان خادم زاده اردكان به امامت حجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان اردكان برگزار شد.

در این مراسم عبادی احمد كمالی فرماندار اردكان،علی اكبر نوریان رئیس آموزش و پرورش، سید حسین مهدیزاده معاون پرورشی شهرستان اردكان حضور داشتند.

امام جمعه اردكان در ادامه این مراسم گفت:خداوند نجات دهنده مومنان در تمامی صحنه های زندگی است به شرط آن كه خود فرد بخواهد و در این راه قدم بگذارد و تنها را پیروزی اعتماد راسخ به خداوند است و این امیدو اعتماد شاه كلید رفع بسیاری از مشكلات میباشد.

در ادامه حجت السلام حسینی به سوالات دانش آموزان در زمینه هایفرهنگی،اعتقادی و اجتماعی پاسخ داد و گفت : بهترین عبادت برای شما دانش آموزان انجام نماز اول وقت و درس خواندن است .

فاطمه جلیل پور مدیر دبیرستان خادم زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) توضیحاتی در مورد دبیرستان ارائه كرد و گفت: دبیرستان خادم زاده با 271 دانش آموز و 9 كلاس درسپر جمعیت ترین دبیرستان محسوب می شود لذا مسئولینباید با مدیریت آموزشگاه تعامل بیشتری داشته باشند تا بتوانیم آنگونه كه شایسته است خدمت گزار دانش آموزان باشیم . دبیرستان خادم زاده در سال گذشته 70نفر دانش آموز سال چهارمی داشته كه از این 70نفر 69 نفر توانسته اند به دانشگاه راه یابند و خوش حالیم كه از همین دبیرستان دانش آموزانی بوده اند كه در رشته هایداروسازی، مهندسی ،دندانپزشکی و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار