با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب در سمیرم

اصفهان (پانا) - آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب (دآا) ویژه مدارس دخترانی شبانه‌روزی عشایری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب در سمیرم

آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب (دآا) ویژه مدارس دخترانی شبانه‌روزی عشایری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان برگزار شد.

جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب (دآا) ویژه مدارس دخترانه شبانه‌روزی عشایری در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول این جشنواره در شهرستان سمیرم و با حضور ۱۹۱ دانش‌آموز از ۵ مدرسه شبانه‌روزی برگزار شد.

این جشنواره در شهرستان سمیرم با رقابت دانش‌آموزان در ۶ روز و در ۱۱ رشته نظیر هفت‌سنگ، طناب کشی، دارت، والیبال، فوتسال، بسکتبال، دومیدانی، تنیس‌روی‌میز و ... همراه بوده است و در آیین اختتامیه از نفرات برتر تقدیر شد.

گفتی است مرحله دوم این جشنواره در ۳ منطقه استان و با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز و در مهرماه سال جاری برنامه‌ریزی‌شده و پس از آن مرحله استانی جشنواره فرهنگی - ورزشی دختران آفتاب (دآا) ویژه مدارس دخترانه شبانه‌روزی عشایری با حضور ۲۰۰۰ دانش‌آموز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار